Friday, December 19, 2008

单身后

姐姐说,生肖虎的都是多想一族...

什么事情,都会是想太多;明明很想得到这个机会,但是却因为想太多而选择自己放弃;明明很喜欢对方,却一直担心对方的嫌弃而放弃接近。这样的我,直到今天,还是一样...有些话,明明很想说出口,但是又因为想太多,结果,很多话就收在心底...

单身后,突然之间多了很多很好朋友。姐姐他们都很担心我的状况,妈妈更是不在话下。我记得,当我坦白,诚实以对的时候,看见的,是妈妈无言的支持...我的亲姐姐,只是淡淡地问我一句:“你跟他如何?”我知道,这是姐姐关心的表现。姐姐一直都是大姐姐的角色,从前的我们几乎不曾说话,因为以前看姐姐的背影,总觉得他很严肃...后来,我才知道,这是掩饰内心的一种表现。

还有一个朋友,因为单身让我们的感情更好了。我们吐出许多我们一直都不曾告诉别人的话,这几天的相处,让我们更了解对方。其实,我没告诉过她,我也是一个很相信直觉的人...直觉告诉我,有这位朋友,我的生活会很精彩。还记得我曾告诉她:“我想要当女王”,结果换来一句,“不用,我们这里直接教你”的安慰话,还是让我会心一笑...

当然不忘记一班半夜被我硬拉起床的朋友,感谢你们!我知道你们第二天还是要起来工作,谢谢你让我当时的任性!

我相信,单身后的我会更漂亮的!

6 comments:

Anonymous said...

i just try to leave a msg to u..hope u can read it...i feel so pleasure to be your friend and can be ur listener.Thank you for trusting me,that's why u will tell me ur secret...Don't worry you will be Queen and become the prettiest,you just need to join me often and One day you will become like me..wahaha..:P..gal!you are getting better and better so be confident...you are really good,very good and the best..So you know what to do after I praise you so much right?BIG MEAL for me la..anyways...BE happy!! FROM the QUEEN of your world.

wei_min said...

haha...我终于击败你成为大胃王了...

Anonymous said...

这有什么好高兴的!we have to celebrate that we are so lucky to get sony walkman le....wahaha...5 - 5 ya....

wei_min said...

better u post the photo so that i can miss my MP3 when u brng it to Singapore. We are not lucky, we use the law of attraction so that we can get it...Wahahaha...

when to celebrate? We csn go to eat the "the apartment" restaurant, they said that the restaurant is comfortable ler...

Anonymous said...

加油!当你失去一样东西时,这意味着你会得到更好的

Anonymous said...

世界是残酷地!岁月是无情地!酒酒不能忘怀啊!!